FAQ

FAQ

1. Czy wykonujecie projekty indywidualne?


Niestety nie, ze względu na duże obłożenie pracą nie jesteśmy w stanie poświęcić czasu na nowe projekty.

 

2. Ile trwa realizacja zaproszeń?


Realizacja zamówień na zaproszenia ślubne w naszym sklepie trwa do 15 dni roboczych (niestandardowe sytuacje, takie jak np. nasz (zapowiedziany wcześniej) urlop, święta lub dni ustawowo wolne od pracy wydłużają czas realizacji).


3. Ile trwa realizacja dodatków?


Czas przed samym ślubem jest dla Was bardzo stresujący i im szybciej zlecicie wykonanie dodatków tym spokojniejsi będziecie. Zostawianie wszystkiego na ostatnią chwilę zazwyczaj kończy się dużym stresem. Staramy się nie przekraczać terminu 15 dni roboczych i pilnujemy, żeby zdążyć na czas, ale im więcej czasu nam dacie tym większy komfort będzie dla obu stron.


4. Kiedy najlepiej zamawiać zaproszenia?


Im szybciej tym lepiej :) Najczęściej wybierany czas to 3-4 miesiące przed ślubem, ponieważ:
- czas realizacji naszych produktów to ok. 15 dni roboczych (więc trzy tygodnie kalendarzowe)
- rozdanie/rozesłanie zaproszeń zajmuje ok. 2-3 tygodnie
- Goście potrzebują czasu na odpowiedź - zazwyczaj 4-8 tygodni
- Goście muszą potwierdzić Wam obecność na ok. 4 tygodnie przed ślubem, abyście mogli spokojnie zamówić dodatki na wesele.


5. Czy mogę zamówić mniej zaproszeń niż wymagane 30?


Oczywiście, aczkolwiek należy wtedy dokupić w sklepie produkt 'Personalizacja małej ilości zaproszeń' (30 zł). To opłata wynikająca z konieczności stworzenia dla Was indywidualnego projektu i dostosowania go do druku.


6. Czy mogę zamówić część zaproszeń z wypisanymi nazwiskami Gości, a część pustych?


Oczywiście! Wystarczy umieścić produkty w koszyku dwa razy: raz z wybraną opcją wypisania komputerowego nazwisk Gości, a drugi raz bez tej opcji. Ta sama zasada obowiązuje przy innych opcjach personalizacji (wklejkach do kopert, kolorach sznureczków i kopert itd.). Liczba wariantów jakie skomponujecie nie ma znaczenia, ważne, aby sumaryczna ilość wszystkich zamówionych zaproszeń była większa niż 30.

 

7. Ile pustych zaproszeń powinniśmy uwzględnić w zamówieniu?


Zawsze doradzamy Wam, abyście dobierali do zamówienia choć kilka zaproszeń do ręcznego wypisania nazwisk Gości. Z doświadczenia wiemy, że na 3-4 miesiące przed ślubem (a wtedy powinniście myśleć o zaproszeniach) dużo jeszcze może się zmienić, a lista Gości często ulega modyfikacjom. Aby nie martwić sie domawianiem zaproszeń w późniejszym terminie wygodnie jest zamówić od razu choć kilka (rekomendujemy 3-10 szt.) pustych.


8. Czy możemy domówić kilka sztuk zaproszeń?


Tak, ale konieczne jest dokupienie produktu 'Personalizacja małej ilości zaproszeń' (30 zł).


9. Czy możemy zmieniać wygląd zaproszeń?


Oferujemy pełną dowolność jeśli chodzi o czcionki, teksty i ich układ na projekcie. Nie ma jednak możliwości ingerencji w samą grafikę zaproszeń - większość naszych motywów jest malowana 'na stałe'.


10. Czy możemy wypełnić zaproszenia własnymi treściami?


Tak, wystarczy, że w podczas składania zamówienia załączycie nam plik, w którym będą wytyczne dotyczące projektu, czcionek i tekstów, które mają się w nim znaleźć.


11. Czy po złożeniu zamówienia otrzymamy projekt do wglądu?


Obowiązkowo! Bez Waszej pełnej akceptacji zamówienie nie będzie realizowane. Przed drukiem musicie także dokładnie sprawdzić wszystkie treści i poprawność zaproszeń, nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne literówki lub błędy.


12. Czy po otrzymaniu szkicu zaproszeń możemy w nim coś zmienić?


Jak najbardziej, na maila przesyłamy roboczy szkic zaproszeń - to jak go dopasujecie do Waszych potrzeb zależy tylko od Was. Prosimy jedynie, aby wszystkie uwagi były rozpisane jasno i precyzyjnie, to bardzo ułatwia komunikację i przyspiesza realizację.


13. Czy jest możliwość wykonania zaproszeń w różnych wersjach językowych?


Tak, aczkolwiek musicie dostarczyć nam wszystkie treści w danym języku obcym, a także wyraźnie rozpisać nam podczas składania zamówienia ile sztuk i dla których Gości ma być w innym języku.


14. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?


Tak, wg. cennika Poczty Polskiej.

Nasze realizacje na Waszych weselach

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl